No Tomatoes
No Tomatoes ontwerp kleding voor kinderen en verkoopt deze kleding onder andere via de eigen online shop. De kleding kenmerkt zich door het stoere karakter. No Tomatoes wil kinderen graag een eigen unieke look geven.
Zoekmachine-optimalisatie
No Tomatoes heeft vorig jaar de omslag gemaakt door ook zelf de kinderkleding te gaan verkopen via de eigen webshop. Aangezien dit nooit eerder is gebeurd moest de webshop hierop aangepast worden. Allereerst zijn de verschillende sites goed meetbaar gemaakt met behulp van Google Analytics. Tevens is de webshop geoptimaliseerd. De uitdaging voor No Tomatoes is om bij het steeds wisselende assortiment de pagina’s te blijven optimaliseren. Een site optimaliseren voor de zoekmachine is immers een continu proces.
Aangezien er op veel plaatsen, zowel offline als online, No Tomatoes kleding wordt verkocht bleek het verstandig om zelf ook te adverteren.
AdWords voor No Tomatoes
De AdWords campagnes voor No Tomatoes hebben we gericht op enerzijds de mensen die al zoeken op het merk en anderzijds de mensen die naar soortgelijke kinderkledingmerken zoeken. Adverteren op de eigen merknaam bleek zelfs noodzakelijk nu er ook via de eigen webshop verkocht word. De online retailers die No Tomatoes verkopen deden dit immers al.
Omdat er aan de kinderkleding een prijskaartje hangt hebben we de campagnes gericht op de concurrerende kinderkledingmerken in dezelfde prijscategorie. Op die manier is de naamsbekendheid van het merk onder de juiste doelgroep vergroot.